3. krok k dobrému prodeji

publikováno:

3. krok k dobrému prodeji

Kde hledat kupce aneb malý průvodce v inzerci nemovitostí

Spousta lidí se domnívá, že je jedno kam to „šoupnete“. Inzerát jako inzerát, lidi si to najdou. Jenže ono to tak jedno úplně není.

Inzertní portály jsou jako výlohy, kde vystavujete svou nemovitost a před každou stojí jiní lidé.

3 základní typy inzerce:

1. oblíbené bazarové portály
-          každý je zná, Bazoš, Sbazar, Aukro a další. Jsou zadarmo a nejčastěji se na nich inzeruje. Ano, to je pravda. Ovšem málokdo si uvědomí, že v této „výloze“ se hledá levné zboží. Dům, který dáte do „bazaru“ ztrácí cenu dřív, než si to zaslouží. Tady jsou lidé, kteří chtějí levně nakoupit a makléři, kteří vás chtějí levně ulovit. Zde musíte počítat s invazí realitek a obrnit se trpělivostí.

2. speciální portály „bez realitek“
-          jmenují se třeba Ne realitka, Bez realitek, Bez makléře, Bez provize, Bez právníka a portály se tváří, že bojují proti provizím RK a poskytují prodávajícím bezpečnou inzerci. Opak je však pravdou, zřizovatelé těchto portálů jsou často skryté realitky, které takto od vás snadno dostanou veškeré informace o nemovitosti včetně kontaktu na vás.  Opravdoví kupci přímý kontakt nemají, realitky ano. Jste si jisti, že tento server pracuje skutečně ve váš prospěch? A jste ji jisti, že zde prodáte draho? Kupci vstupují na tyto portály, jen když chtějí ušetřit.   

3. profi portály určené pouze k prodeji nemovitostí
-          tyto portály jsou maximálně přizpůsobené kupujícím. Servery typu Sreality, Reality,  iDNESreality, České reality a podobně přinášejí budoucím kupcům komfort. Mají širokou nabídku nemovitostí, pohodlné vyhledávače a hlídací psy nových nemovitostí.  Jo, tak tady je to jiná káva. Tady jsou lidé, kteří opravdu seriózně hledají domy a byty. Porovnávají nabídky, a pokud je nemovitost zaujme, jsou za ni ochotni dobře zaplatit. Ovšem má to jeden háček, na těchto portálech si prodávající musí inzerci zaplatit.

 Je čistě na vás, jaké inzertní stránky si vyberete a kolik jste ochotni zaplatit.

Jaký typ inzerce si zvolíte, takoví vám budou volat lidé.